Fokus på världen

Världen har på olika sätt varit mitt stora intresse under mycket lång tid. Det har kommit sig naturligt att jag därför läser och tar reda på mycket saker.

För att fler ska få del av detta så har jag nu också skapat en renodlad blogg där detta blir tillgängligt för många fler och det helt utan kostnad.

Jag hoppas så klart att många av er vill gå in där och följa mig den vägen och prenumerera så ni får kommande inlägg så fort jag publicerar något nytt material.

Eftersom jag märker att mainstream media inte går på djupet alla gånger så väljer jag att lyfta fram sådant som de sällan eller aldrig talar om. Detta för att erbjuda mina läsare djupare kunskaper och därmed ökad förståelse för saker som sker i olika länder.

Det är enligt mig helt centralt att inte föra folket bakom ljuset eftersom folket har rätt att veta hur saker och ting ligger till. Den politiska korrektheten får inte bli som en våt filt som medför att vissa saker döljs för allmänheten eftersom det inte gynnar den politiska och ekonomiska eliten att det här kommer fram.

kunskap-ar-makt

Tags: , , , ,

Leave a Reply

