Jag vill jobba – jag kan jobba och behövs!

Jag tror på mina kunskaper och min kompetens, och att den kan tas tillvara på den svenska arbetsmarknaden. Själv lyssnar jag på alla seriösa erbjudanden om heltidsjobb / heltidsuppdrag, och jag är övertygad om att dialog alltid är att föredra framför tystnad.

Själv så jobbar jag på både svenska och engelska vilket ni som följer mig i de sociala medierna kan se med egna ögon. Engelska är vad som gäller för mig på Google+ och rätt så ofta på Twitter. Facebook och LinkedIn använder jag däremot ofta på svenska.

Tack vare dagens digitala teknologi där mycket kan göras med hjälp av datorn direkt över nätet, så ser jag inte att jag måste sitta i Sverige och jobba. Allt beror på var det finns något intresse för mig och mina kunskaper.

Just nu ligger mycket fokus på att vara skribent, och att vara redaktör för den nya sajten fivequicksteps.com

Jag älskar att skriva för då lyckas jag bättre att få fram mitt budskap än om jag bara pratar.

Så titta gärna runt på olika bloggtexter som jag skrivit: https://ifk07073.wordpress.com/

Besök gärna min hemsida på adressen: http://www.mikaeldrakenberg.se/

Potentiella arbetsgivare eller uppdragsgivare får mer än gärna ta kontakt med mig per telefeon: 0733916629

När jag inte jobbar eller håller på med något uppdrag så är jag väldigt intresserad av och läser mycket böcker. Dessutom tycker jag om att vara ute och träffa människor. Brukar tex vara med på de mingel och after work som arrangeras av Megasocial i Malmö. Dessutom tycker jag om att vara nära naturen, och åker gärna till den svenska landsbygden där det är ett lugnare livstempo än i storstaden. När jag är ute i naturen så tycker jag om att fotografera, och jag använder ofta dessa fotografier i samband med mina bloggtexter.

IMG_0430

Leave a Reply

