BÖCKERNAS FANTASTISKA VÄRLD

Böcker är något av det bästa som finns, speciellt för de av oss som inte har eller har extremt få vänner. För mig är det dessutom naturligt att läsa väldigt mycket då engelska varit mitt 2:a språk sedan sex års ålder.

Älskar att läsa böcker på engelska, och utan böcker så hade jag inte mått bra. Själv läser jag mest spännande deckare, men det blir också en del intressanta biografier om tidigare makthavare eller andra spännande människor.

Så, vilka författare föredrar jag då och kan rekommendera?

Mina favoriter är Tom Clancy, Michael Connelly, John Grisham, Robert Crais, Mike Lawson, David Baldacci, James Patterson, Marc Cameron osv.

När jag inte läser deckare eller biografier, så blir det mycket faktaböcker inom olika ämnen då jag är intresserad av väldigt mycket olika saker, däribland politik, IT-säkerhet, sociala medier, juridik, statsvetenskap osv.

Fin sommarkväll

Leave a Reply

