Serviceminded och hjälpsam –

Hej, för mig är det här med bemötande och attityd viktigt.

Därför är ett positivt bemötande och att jag är både servicemedveten och hjälpsam viktiga beståndsdelar i mitt personliga varumärke.

Att svara på frågor på ett trevligt och respektfullt sätt inom det som jag kan känns också väldigt naturligt för mig.

Däremot vill jag inte ha bråk, stök och problem!. För det leder till så mycket tråkigheter.

Låt oss istället fokusera på det positiva och att utveckla arbetsmiljöerna på våra arbetsplatser så att medarbetarna mår bra.

Så, därför passar min personlighet bäst in på arbetsplatser som “inte” är byråkratiskt stelbenta utan där fokus ligger på att vara servicemedveten och att sätta kundens intressen och kundens bästa i centrum.

Leave a Reply

