Jag tycker om att skriva!

Hej,

Jag blev så glad att min krönika om sociala medier , som publicerades på den nya sajten socialamedier.me togs emot så positivt. Den fick stor spridning vilket är glädjande. Det har medfört att mitt intresse för att skriva har ökat ytterligare.

Här kommer en länk till min krönika:    http://socialamedier.me/2013/03/07/de-sociala-mediernas-fram-och-baksida/

Sociala medier blir allt viktigare i vår vardag då alltfler finns på plattformar som Facebook, Twitter, MySpace, men även att alltfler bloggar om olika intressanta ämnen.

Att skriva tycker jag är ett bra sätt att nå ut till fler med mitt budskap och för att sprida kunskap. Så, jag försöker variera vilka ämnen jag tar upp. Ibland blir det bara något vardagligt och ibland blir det något mer invecklat där jag använder mig av olika referenser.

Förutom sociala medier så tycker jag om att skriva om vår omvärld. För, oavsett om vi vill det eller inte så påverkas vi alla av vad som sker i vår omvärld.

Leave a Reply

