Läsa och skriva!

Hej vänner och kära läsare!

För er som inte känner mig privat, eller som någonsin har träffat mig så tänkte jag berätta för er om mina intressen.

Mina stora intressen är att kommunicera/nätverka med människor i de sociala medierna och ute i verkligheten. Har med åren också blivit mycket intresserad av att skriva/blogga. När jag skriver så blir det ofta med någon koppling till mina intressen av världen utanför Sverige. Tex skriver jag ibland om lagstiftning i andra länder, men även om Amerika och Kanada rent generellt. Detta därför att när jag var ung så bodde och gick jag i skola i Amerika.

Förutom detta så är jag mycket intresserad av att läsa böcker, och jag läser deckare, biografier, faktaböcker och även böcker relaterade till min utbildning. Dessutom är jag mycket intresserad av att vara ute och fotografera, och det blir mycket naturfotografier för min del då jag älskar närheten till naturen. Är också mycket idrottsintresserad då jag som ung spelade juniorbasket hemma i Lund.

Den bok jag läser nu har titeln “Till varje pris” och är den senaste boken skriven av Mathias Sundin. Den handlar om den påhittade/fiktiva senatorn svensk-amerikanen Mark Eriksson i delstaten Minnesota.

Leave a Reply

