Jag håller alla dörrar till världen öppna!!.

Varje dag försöker jag tillämpa det jag fått med mig hemifrån vad gäller “uppfostran”…dvs att “alltid” uppföra mig ordentligt och att bemöta och behandla andra människor med respekt och värdighet. Men det handlar lika mycket om att vara snäll/trevlig mot andra människor som jag träffar. Jag har också fått lära mig hemifrån att vara öppen mot omvärlden och mot människor från andra länder, andra etniska bakgrunder, kulturer och religioner. Själv tror jag på att människor kan och vill jobba tillsammans mot gemensamma mål och att det “inte” spelar någon roll vad det står i ens pass. Dvs, det spelar ingen roll var man kommer ifrån, vilken etnisk grupp man tillhör, vilket som är ens modersmål. eller vilken religion man har eller tillämpar. Helt enkelt tror jag på att möten mellan människor face-to-face är grunden till att skapa förtroende, sociala relationer och vänskap mellan människor. So, with open arms and a warm, loving heart, i say welcome to all new friends from around the world!.

Leave a Reply

